LOADING

Үйлчилгээний Мониторинг

ҮЙЛЧИЛГЭЭНИЙ МОНИТОРИНГ

Үйлчилгээний мониторинг нь тухайн байгууллагын үйлчилгээний одоогийн нөхцөл байдлыг илрүүлж, цаашид хөгжүүлэхэд шаардлагатай зүйлсийг тухайн байгууллагад хөндлөгийн, хараат бусаар судлаж өгдөгөөрөө онцлогтой чанарын судалгааны нэг төрөл юм.

Үйлчилгээний мониторингийг судалгааны ажиглалт, ярилцлага, утсан харилцаа, mystery shopping, цахим харилцаа зэрэг олон аргуудаар судладаг бөгөөд тухайн байгууллагын үйл ажиллагааны онцлогоос хамаарч дээрх аргуудаас сонгон ашиглаж болно.

Үйлчилгээний мониторингийн хүрээнд судлах боломжтой зүйлс:

  1. Ажлын байрны стандарт
    • Ажилтны эд хэрэглэл, компьютер
    • Нийтийн эд хэрэглэл, тавилга
    • Үйлчилгээний танхим
      • Хаягжилт
      • Тавилга, тоног төхөөрөмж
      • Цахилгааны болон сүлжээний утас, түүний аюулгүй байдал
      • Мэдээллийн самбар болон үйлчлүүлэгчид зориулсан хэрэгслэл
  1. Дүр төрх, хувцаслалт
    • Үс засалт, нүүр будалт
    • Гар арчилгаа, гоёл чимэглэл
    • Хувцаслалт
    • Хориглох заалтууд
  2. Үйлчилгээ үзүүлэх стандарт
    • Эрхэм зорилго, алсын харааг мэдэж буй эсэх
    • Зорилго зорилтоо ухамсарласан эсэх
    • Ажлын байрны эрх үүрэг
    • Үйлчилгээний үндсэн стандарт
      • Ажлын байрны цаг баримтлал
      • Үг хэл, харилцаа
      • Утсан болон имэйл харилцаа
    • Биеийн хэл, нэрийн хуудас бусад ашиглах зүйлс
    • Санал, гомдол хүлээн авах
    • Хориглох зүйлсАжлах орчны стандарт
      • Ажлын байрны дулаан, чийгшилт
      • Цэвэрлэгээ, үйлчилгээ

4. Эрүүл ахуйн стандарт

    • Агааржуулалт, гэрэлтүүлэг, ногоон байгууламж
    • Ажлын байрны ачаалал
    • Үйлчлүүлэгчдийн хүлээлгийн танхим

5. Стандартын хэрэгжилт, хяналт

Бид энэхүү үйлчилгээг бизнесийн байгууллагуудад үзүүлж байсан туршлагатай бөгөөд та бүхэн өөрийн үйлчилгээний одоогийн байгаа түвшинг тодорхойлуулж, цаашид баримтлах стандарт, байнгын сургалт хөгжүүлэлтийн шийдлийг биднээс авах боломжтой.