Маркетингийн удирдлагын гүйцэтгэх ёстой үүргүүдийн нэг чухал хэсэг нь брэнд бүтээх үйл ажиллагаа билээ. Танай байгууллага өөрсдийн бараа, үйлчилгээгээ өрсөлдөгчдөөсөө ялгаруулахын тулд зориуд тодорхойлсон нэр, тэмдэглэгээ, симбол, дизайн, түүхэн зохиомж болон тэдгээрийн хослолыг хэлнэ.
Брэнд хөгжүүлэлтийн үндсэн 2 чиглэл байдаг бөгөөд үүнд:
–Хийсвэр сэтгэгдэл, төсөөлөлийг гаргаж ирэх. Бид хэн бэ? Бид юу вэ?
–Хэрэглэгч брэнд болон компанитай урт хугацааны турш харилцах явцад өгсөн бүх хувийн зан чанарын туршлага
Орчин үед өрсөлдөөн ширүүсэхийн хэрээр брэндийн стратеги илүү нарийн болж зах зээлийн ялгаварал бий болгохыг хичээж байна.
–Өрсөлдөхгүй
–Цоо шинэ эрэлт
–Үнэ цэнэ өндөр, зардал хямд байх
–Ялгарал ба хямд үнэ
–Инновацийг хөгжүүлэх
–Хэрэггүй зүйлсийг орхих
–Үнэ цэнэгүй боловч байх ёстой зүйлсийг бууруулах
–Үнэ цэнэ өсгөх бага ч болов зүйлсийг өсгөх
–Цоо шинэ эрэлт, үнэ цэнийг бүтээ
Та болон танай байгууллага өөрийн брэндийг зах зээлд хөгжүүлж удаан хугацаанд тогтвортой амжилттай ажиллахыг хүсэж байвал брэнджүүлэх бодлого, төлөвлөлтийг манай агентлагаар гүйцэтгүүлээрэй.
Бид өмнө нь гүйцэтгэсэн олон бизнесийн салбаруудын арвин их туршлага, шинэ санаачлага, зах зээлийн хүсэж буй эрэлт хэрэгцээнд тулгуурласан байдлаар цогц төлөвлөлтийг санал болгож байна.