Бидний тухай

CREATIVE MARKETING агентлаг нь 2010 оноос хойш төрийн болон төрийн бус байгууллага, олон улсын байгууллага, томоохон бизнесийн байгууллага, жижиг дунд аж ахуй нэгжүүдэд олон тооны захиалгат ажлуудыг дараах салбаруудад гүйцэтгэж өгөөд байна.

Зөвлөгөө авах

Холбоо барих

  • МТҮПарк - 210 тоот, Бага тойруу - Сүхбаатар дүүрэг, Улаанбаатар хот, Монгол Улс

  • +976 99083441
    +976 94083441

  • Ажлын өдрүүд: 09:00 цагаас 18:00
    Бямба, Ням: Амарна

Маркетингийн шинжилгээний аргуудын харьцуулсан судалгаа

Маркетингийн төлөвлөлтийг бичихэд хэрэглэгдэх аргуудын хэрэглээний байдал:

    • Нүүр
    • Мэдээ
    • Маркетингийн шинжилгээний аргуудын харьцуулсан судалгаа
Sep, 24
0

Маркетингийн төлөвлөлтийг бичихэд хэрэглэгдэх аргуудын хэрэглээний байдал:

Шинэжилгээний аргуудын хэрэглээ

Шинжилгээний товч тайлбар

SWOT шинжилгээ:

  • Бизнесийн байгууллагын гадаад, дотоод орчны нөхцөл байдал түүний давуу ба сул тал, боломж, аюул занал зэргийг бүх талаас нь судлан шинжлэх замаар тодорхойлсон үнэлэхэд чиглэдэг. Энгийн ойлгомжтой, хэрэглэхэд хялбар байдгаараа давуу талтай

5с шинжилгээ:

  • Company(компани), Customers(хэрэглэгчид), Competitors(өрсөлдөгчид) Collaborators(хамтрагч түнш), Climate(гадаад, дотоод уур амьсгал) гэсэн таван үгийн товчлол юм. Байгууллагын дотоод орчин болон микро орчныг түлхүү авч үздэг.

PEST шинжилгээ:

  • Political(Улс төр), Economic(Эдийн засаг), Social(Нийгэм), Technolgical(Технологи) гэсэн хүчин зүйлүүдийг судладаг
  • Портерийн 5 хүчин зүйл:
  • Өрсөлдөөнд Салбарын өрсөлдөгчид, Шинээр нэвтрэгсэд, Орлох бүтээгдэхүүн үйлдвэрлэгсэд, бэлтгэн нийлүүлэгчид, болон худлдан авагчдын зүгээс учрах аюул зэрэг нөлөөлдөг.

 

Сэтгэгдлүүд

Your email address will not be published. Required fields are marked *